sâmbătă, 8 ianuarie 2011

MUZICA NU ARE VARSTA ...




Stateam si ma intrebam...oare cata lume a ramas devotata muzicii anilor '80 - '90? Cu cat praf s-a depus in ultimii ani pe stilurile muzicale de valoare...si valurile astea de comercial, cati isi mai amintesc de acele placi pe care le foloseam cu grija sa nu le zgariem, sa nu lasam urme... Sau de perioada cand mergeam in week-end la Fan Club Modern Talking sau Blue System ... ce vremuri.Sunt o gramada de formati care au facut istorie in anii lor de glorie,aceste melodii sunt eterne pentru ca si acum se mai asculta la radio formatiile care au pus amprenta asupra acestorii ani 80-90. Desi prin ani 80 abia ma nasteam mai exact in 1987 acum ascult in  principal melodii din vremea aceea.Eu ascult cu placere acesta muzica care nu te plictiseste niciodata va ramane mereu in sufletele noastre indiferent de starea pe care o avem.Acum in zilele noastre sunt putini aceia care stiu ce muzica sa asculte si de calitatea acesteia.Bineinteles ca gusturile nu se discuta si fiecare este liber sa asculte ce preferinta muzicala are.Eu am sa va spun cateva formati care le ascult cu foarte mult drag indiferent unde ma-s afla.MODERN TALKING-toate melodiile sunt superbe.A-HA cu melodia TAKE ON ME   SASH-ecuador  ALPHAVILLE-big in japan  unicul si marele MICHAEL JACKSON cu smooth criminal,  GEORGE MICHAEL-careless whisper, DESIRELESS-voyage voyage,  FRANCE GALL-ella elle la    SANDRA-maria magdalena   BALTIMORA-tarzan boy   LAURA BRANIGAN -self control   FALCO - jenny sau rock me amadeus    DR ALBAN - its my life  SNAP - rhythm is a dancer  MR,VAIN - culture beat  CELINE DION -theme song  LA BOUCHE -be my lover   HADDWAY -what is love  KAOMA- lambada  CARRAPICHO -tic tic tac ROXETTE-how do you do LOS DEL RIO - macarena  si ar mai multi dar ca tot m-am nascut in romania avem si de aici formati bune  cum ar fii:PROCONSUL cerul   CARGO - daca ploaia s-ar opri  HOLOGRAF vine o zi LAURA STOICA - un actor grabit  MADALINA MANOLE - suflet gol  VOLTAJ - eu cu mine   AKCENT - ti-am promis mai sunt multe formati bune dar indiferent de cat scriu eu un singur lucru stiu ca MUZICA NU ARE VARSTA..... sunt putine-le formati care le ascult cu placere ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu